вторник, 8 януари 2013 г.

Здравейте!
Днес ще ви покажа няколко кукли,които не са съвсем нови,но не съм ги показала тук.
Исках да се похваля с два триъгълни шала,които изплетох на една кука,за подарък,но от бързане да ги подаря,пропуснах да ги снимам...
Отново ми дойде и музата за бродиране,вечер по-малко си бродирам,дори си купих няколко нови комплекта с мои любими гобленчета....един от тях е на ДМС,Sarah Kay , момиченцата със сладките шапчици,дори го започнах.......първата кукличка,която направих тази година е вдъхновена точно от това гобленче.

 Забравих да кажа,че всички куклички с изключение на последната са високи около 13 см.
Куклата с розова коса и рокля е висока около 30 см.
Това е за сега от мен.
Пожелавам ви приятен ден,макар и много студен:)

4 коментара:

  1. Руси,това са най-прелестните създания които съм виждала!Ангелчета!?Нямам думи!Великолепни са!Бравооооооо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много Галя!!!
      Радвам се,че ти харесват!Много ми е приятно,че се отбиваш при мен:)

      Изтриване
  2. Руси, специализира се в тези кукли, не съм виждала по-съвършени от тях, а пък ангелчето просто обира всички точки. Разкошни са.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Славина,много ти благодаря!!!
      Има големи майсторки на тези кукли,аз искрено им се възхищавам!
      А ангелчето много си го обичам,първо избродирах това малко моделче и то ме вдъхнови за кукличката.

      Изтриване