сряда, 7 септември 2011 г.

Още плетени неща...

Преди време показвах облечено бурканче за свещичка,но дъщеря ми го взе за нейната стая,затова си направих ново,този път с по-малко бурканче от детски храни.Мисля да си направя още две,но чакам да ми донесат бурканчета.Когато вечер се запали свещичката и в стаята е тъмно,стените изглеждат като дантелени....много романтично! Облякох и един камък,но мисля,че с по-тънка прежда щеше да стои по-добре! И накрая саксията-отдавна го бях замислила,имам още няколко саксийки с кактуси и мисля също да им направя дрешки.
A...щях да забравя за моите буркани-гъбки,обичам да прибирам дребните неща в буркани и като ги украся са по-приятни за очите...

4 коментара:

  1. Руси, ти се трудиш ли трудиш и красоти показваш. Бурканчетата са много нежни, разбираемо защо щерка ти си е взела и за нейната стая!!!! А тези гъбки са толкова симпатични, страхотни са!!! Браво от мен, както винаги!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Наде,сега пак плета,дано да осъществя проекта си,нали знаеш,че плета без схема и никога не съм сигурна в крайния резултат и накрая винаги се получава нещо различно от първоначално замисленото.Благодаря ти!!!

    ОтговорИзтриване
  3. С таким красивым кашпо даже кактус не кажется колючим!
    Нравится продолжение темы грибов. Баночки очень нарядные.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря,Любонька! и на мен гъбите са ми любими!

    ОтговорИзтриване